Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2022 10:44 - Мрежите 5G, 6G, 7G, 8G...., а не „Коронавирус“
Автор: sthamanuviro Категория: Новини   
Прочетен: 394 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.03.2022 10:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Когато преди 22 месеца, на 20-ти АПРИЛ 2020 година, аз публикувах Глава Трета: Мрежата 5G, а не „Коронавирус“ от Книга Трета, много от познатите и приятелите ми започнаха да се присмиват на фактите, които изнесох в нея.

image

Те твърдяха, че нищо не разбирам от технологията 5G, че честотите, които се използват били в обхватите 2.3–4.7 GHz и 24–47 GHz, а не както аз бях описал, и така нататък...

image

По онова време аз започнах да разкривам фактите, че
5G е само една малка крачка, нещо като слагане на крак в леко открехната врата, за да не бъде затворена никога вече. Аз разпространих, че следващите мрежи – 6G, 7G, 8G.... и така до безкрай, ще са много по-опасни за здравето на ВСИЧКИ ЖИВИ СЪЩЕСТВА, но пак бях осмян...


image

Но, ето че днес, 22 месеца по-късно, вече има публикувани доклади за следващите разрушаващи здравето ни микровълнови УЖ КОМУНИКАЦИОННИ мрежи, здраво хванали Човеците-рибки! От докладите става ясно, че новите обхвати ще са 100–300 GHz, та чак до 3 ТЕРАХЕРЦА!


image

Тук давам само два от тях:

White Paper 5G Evolution and 6G -

https://www.nttdocomo.co.jp/english/binary/pdf/corporate/technology/whitepaper_6g/DOCOMO_6G_White_PaperEN_20200124.pdf

What is 6G? -

https://www.miwv.com/what-is-6g/

Никога не съм искал да съм зъл пророк, но в действителност ВСИЧКО В РЕАЛНИЯ СВЯТ ЩЕ СЕ СЛУЧИ ТАКА, КАКТО СЪМ ГО ОПИСАЛ В КНИГИТЕ И ВЪВ ФИЛМИТЕ СИ!!!

***

За да проникнете в бъдния Свят, четете Уникалните Книги и гледайте Документалните филми в уебсайта

stamat.org

СТАМАТ

1-ви Март 2022 Григорианска година
















Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sthamanuviro
Категория: История
Прочетен: 397642
Постинги: 251
Коментари: 62
Гласове: 168