Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2021 19:34 - Днес цензурите на Туитър спряха профила ми stamat2015!
Автор: sthamanuviro Категория: Новини   
Прочетен: 391 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

 

 

 

Днес цензурите на Туитър спряха профила ми stamat2015!
След като на 12.12.2020 година цензурата на Фейсбук изтри шестия ми пореден профил "Стамен Стамат", днес 11.01.2021 година админите на Туитър спряха профила ми "stamat2015", който бях направил през 2017 година! Там, за 3 години аз публикувах 761 поста, които бяха свързани единствено и само с моите Зететични Трансцендентални изследвания, подробно описани в Книгите ми и в уебсайта stamat.org !   Откакто Свят светува Илюминатската войнстваща клика се опитва с всички средства да запуши устите на разпространяващите ИСТИНАТА за цивилизацията, Властващите и Човека. В наши дни цензурата гилотинира Свободното Слово най-безцеремонно! Но това В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЯМА ДА УПЛАШИ И СПРЕ РАЗПРОСТРАНИТЕЛИТЕ НА ИСТИНАТА ЗА СВЕТА И ЗА ОНЕЗИ, КОИТО СЕ ИЗЖИВЯВАТ КАТО ГОСПОДАРИ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО!     image     През последните дни в блога ми "Вечна Истина 2015" в blogspot.com имаше няколко посещения от администраторите на Гугъл от ИНТРАнетския им сайт "Moma -- Inside Google" ( google-admin.corp.google.com ), така че очаквам в близко време и блога ми stamat2015.blogspot.com да бъде унищожен!
image     МИР и ЛЮБОВ!  

 

In Veritate Victoria!

 

В Истината е Победата!

СТАМАТ

11-ти Януари 2021 година










Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sthamanuviro
Категория: История
Прочетен: 395780
Постинги: 251
Коментари: 62
Гласове: 168