Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2022 22:30 - Тик Ток Манията...
Автор: urpa4a Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1288 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Всичко започна преди няколко седмици, когато ми се наложи за пореден път да си купя нов телефон.
Новият идва с инсталирано приложение тик -ток-ата....
Гледал бях преди няколко дни и видео, как от някакви т.нар. Битки се изкарвали от 5000 до 30000 лева на месец.
Какво трябва да можеш ли - ами не знам, погледах доста такива и останах с впечатлението, че нищо не трябва да правиш освен да се молиш, като просяк за някакви розички, цъкания по екрана и евентуално скъпи гифтове, като лъвчета, вселени и прочие тъпотии.
Първият път, когато ме блокираха, докато гледах и коментирах:

1. Влизам в лайфът на една сравнтиелно интелигентна жена, прилична визия, под коментарите един потребител я наричаше к*рва, беше си го копирал и спамеше, а тя "нека хейтят", после й се пуска някакъв напушен тип и почва да й задава неудобни въпроси. Един от многото тъпи въпроси беше " Къде обичаш да ти свършват" на чиято отявлена простотия аз отговарям в коментар - "Може пък момичето да не прави орални удоволствия на мъжете", за което разбира се бях блокиран :)

А следващите няколко:
2. На тип който постоянно писка да му се пускат розички, победи и подобни, аз просто му написах, че е просяк и той - "ох без да се обиждаме сега"...
Какво обидно има, ако ти кажа дай ми пари, няма ли да ми кажеш - бягай от тука бе просяк?
Не го разбират, педполагам са деца.
3. На пореден лайф искайки вече да ме блокират, един жентълмен пита мацката "защо ги търпиш тия олигофрени да ти говорят така", на което аз апострофирам "тя е длъжна, заради парите от битките, да ги търпи", на което....да....

Пиша пост, просто защото не мислех, че това нещо е вярно, че е възможно, да изкарваме като продукция хора без никакви трудови навици и да им даваме пари.
Това звучи плашещо, неадеватно и със сигурност, ако това нещо се запази, като тенденция съвсем скоро консуматорското население ще е повече от това, което може да му предостави, каквото и да било :(

Жалко е, че толкова млади хора се правят на маймуни, някои едва ли изобщо ще придобият трудови навици, на и без това нищожното увлечение в това, да направиш нещо полезно за обществото чрез себе си...
Сполай Ви тик токъри, дано това не е дъното, защото всички ние сме отговорни към това, което се случва, защотото според мен се задава една нова и много опасна наркомания....

Из изповедта на един бивш ЗАВИСИМ!






Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: urpa4a
Категория: Поезия
Прочетен: 365089
Постинги: 382
Коментари: 261
Гласове: 759
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930